Cool-tech - Kriolipoliza

Cool-tech

kriolipoliza

COOLTECH
Jest nieinwazyjnym zabiegiem medycznym, który działa na tkankę tłuszczową. Zabieg polega na kontrolowanym chłodzeniu tkanki, z wykorzystaniem podciśnienia zasysającego fałd skóry wraz z tkanką podskórną do aplikatora, trwającym ok. 70 min.

W efekcie, tkanka tłuszczowa która ma dużą podatność na działanie zimna, jest trwale niszczona i ulega stopniowej eliminacji naturalnymi drogami (układ limfatyczny).
Proces rozpoczyna się po 15 dniach od zabiegu i trwa do 90 dni. Wynikiem tego procesu jest ogólna redukcja tkanki tłuszczowej w obszarze poddanym zabiegowi.

Efekty uboczne:

• Rumień (zaczerwienienie) w obszarze zabiegu, który może trwać od kilku minut do kilku godzin.
  • Siniaki- z powodu zassania fałdu skóry
  • Parestezje i dystezje (zmiany w czuciu skóry) w obszarze zabiegu-mogą trwać do 8 tygodni
  • Zmęczenie i objawy podobne do grypy- do 24 godz.
  • Ból podczas zabiegu, zwykle łagodny- przez pierwsze 10min.
  • Ból w obszarze zabiegu przez 7-10 dni, ewentualnie obrzęk (nie wpływające na codzienną aktywność).
  • W bardzo rzadkich wypadkach: omdlenie, powierzchowne odmrożenie.

Przeciwwskazania:

• Nietolerancja krioterapii
  • Choroba Raynaud`a
  • Pokrzywka na skutek działania zimna
  • Krioglobulinemia
  • Niewydolność funkcjonalna narządów (poważna choroba wątroby, serca, nerek itp.)
  • Nieuregulowana cukrzyca z wtórnymi komplikacjami
  • Gorączka
  • Infekcja
  • Chroniczna infekcja HIV, HCV, itp.
  • Ciąża lub karmienie
  • Choroby systemowe oddziaływujące na skórę: toczeń rumieniowaty, zapalenie skórno-mięśniowe, twardzina
  • Skórne zmiany chorobowe w obszarze zabiegu
  • Żylaki, zapalenie żył, zapalenie żył
  • Nowotwór

Instrukcje dla pacjenta:

• Dobę przed i po zabiegu, nie stosować kremów, kosmetyków i leków stosowanych miejscowo na obszarze, na którym wykonany jest zabieg
  • Przez 24 godz. po zabiegu należy unikać sauny, gorącej kąpieli i prysznica, jacuzzi, masażu, pływania w basenie
  • Przez 48 godz. po zabiegu należy unikać intensywnej aktywności fizycznej
  • Jeśli to możliwe, to dobę przed zabiegiem należy unikać zażywania leków, które mogą zwiększyć ryzyko wystąpienia wynaczynienia (takich jak np. niesterydowe leki przeciwzapalne- Aspiryna, Diclofenac, Ibuprofen, itp.)
  • Przed i po zabiegu należy unikać picia alkoholu
  • Po zabiegu na skórze mogą pojawić się siniaki, wraz z lokalnym stanem zapalnym i łagodnym bólem, które stopniowo zanikną do 48 godz. Jest to normalny efekt uboczny zabiegu. Jeśli utrzymuje się dłużej należy skonsultować się z lekarzem prowadzącym.
Gabinet stomatologiczny Płock i kosmetyka