Leczenie wypadania włosów i skóry głowy

Trychologia

Home Leczenie wypadania włosów i skóry głowy

Trycholog Płock - leczenie wypadania włosów

Wypadanie włosów-łysienie jest częstym problemem, zarówno wśród mężczyzn jak i kobiet.Chorób związanych ze stanem włosów jest wiele, najczęstsze z nich to łojotokowe zapalenie skóry głowyi łuszczyca, dlatego szybka diagnoza jest bardzo ważna.W Gabinecie DrKacprzak przeprowadzamy bardzo szczegółowe badania a także kierujemy na konsultacje, aby postawić właściwą diagnozę.W wielu przypadkach diagnoza jest wynikiem konsultacji wielu specjalistów: trychologa, dermatologa, endokrynologa, ginekologa, dietetyka. Podczas konsultacji bardzo szczegółowo badamy skórę głowy za pomocą trichoscanu, czyli specjalnej kamery do badania skóry głowy i włosów. Jest to bardzo ważne, ponieważ właściwa diagnoza to szybki powrót do stanu sprzed choroby. Po postawieniu diagnozy dobieramy optymalne dla każdego pacjenta, indywidualnie dostosowane do potrzeb jego włosów leczenie. W ciężkich przypadkach proponujemy cykliczne zabiegi w gabinecie.Pamiętajcie, że im szybciej zareagujemy i im celniej postawimy diagnozę, tym większe szanse na odzyskanie zdrowych i pięknych włosów a zarazem pewności siebie. Najczęstszymi problemami z jakimi pacjenci zgłaszają się do trychologa są łysienie androgenowe, łojotokowe zapalenie skóry głowy, łysienie telogenowe i łuszczyca. Naszym pacjentom mamy do zaproponowania wiele terapii wszystkich rodzajów łysienia.

W medycynie estetycznej podstawowym zabiegiem inwazyjnym w leczeniu łysienia jest mezoterapia igłowa.

Zabieg jest prawie bezbolesny.

Leczenie standardowe

I etap

1 sesja raz w tygodniu przez pierwszy miesiąc, w serii 4 zabiegi

II etap

1 sesja co 1 – 3 miesiące

Współpracujemy także z klinikami przeszczepu włosów. Kierujemy tam Pacjentów, którzy włosy utracili już dawno i nie mają aktywnych mieszków włosowych. Jest to wtedy jedyna metoda do przywrócenia gęstej fryzury.

Leczenie - usługi

• Diagnozowanie chorób włosów i skóry głowy
  • Leczenie wypadania włosów
  • Leczenie łysienia