Leczenie wypadania włosów i skóry głowy

EWELINA SAKOWSKA.

DOŚWIADCZONY TRYCHOLOG. SPECJALISTA W DIAGNOZOWANIU CHORÓB SKÓRY GŁOWY I WŁOSÓW

Zapisy pod nr. tel 883 012 013

Gab. DrKacprzak w Płocku

e-mail: drkacprzak@gmail.com

Wypadanie włosów-łysienie  jest częstym problemem, zarówno wśród mężczyzn jak i kobiet.Chorób związanych ze stanem włosów jest wiele, najczęstsze z nich to łojotokowe zapalenie skóry głowyi łuszczyca,  dlatego szybka diagnoza jest bardzo ważna.W Gabinecie DrKacprzak przeprowadzamy bardzo szczegółowe badania a także kierujemy na konsultacje, aby postawić właściwą diagnozę.W wielu przypadkach diagnoza jest wynikiem konsultacji wielu specjalistów: trychologa, dermatologa, endokrynologa, ginekologa, dietetyka. Podczas konsultacji bardzo szczegółowo badamy skórę głowy za pomocą trichoscanu, czyli specjalnej kamery do badania skóry głowy i włosów. Jest to bardzo ważne, ponieważ właściwa diagnoza to szybki powrót do stanu sprzed choroby. Po postawieniu diagnozy dobieramy optymalne dla każdego pacjenta, indywidualnie dostosowane do potrzeb jego włosów leczenie. W ciężkich przypadkach proponujemy cykliczne zabiegi w gabinecie.Pamiętajcie, że im szybciej zareagujemy i im celniej postawimy diagnozę, tym większe szanse na odzyskanie zdrowych i pięknych włosów a zarazem pewności siebie. Najczęstszymi problemami z jakimi pacjenci zgłaszają się do trychologa są łysienie androgenowe, łojotokowe zapalenie skóry głowy, łysienie telogenowe i łuszczyca. Naszym pacjentom mamy do zaproponowania wiele terapii wszystkich rodzajów łysienia.

W medycynie estetycznej podstawowym zabiegiem inwazyjnym w leczeniu łysienia jest mezoterapia igłowa.

Mezoterapia jest to zabieg, w którym za pomocą cienkiej igły wprowadzane są w wielu miejscach do skóry różnego rodzaju substancje lecznicze lub osocze bogatopłytkowe. Zabieg ten w wyjątkowy sposób pobudza procesy regeneracyjne w skórze i we włosach.

Zabieg jest prawie bezbolesny.

Zapraszamy do naszego gabinetu w godzinach:

Pon-Pt 10:00 -18:00 Sob 10:00 – 14:00

Leczenie standardowe:

1 Etap
2 Etap
Gabinet DrKacprzak współpracuje z HAIR MEDICA Warszawa oraz z włoskimi i hiszpańskimi laboratoriami produkującymi silne preparaty hamujące łysienie i powodujące porost włosów.

Współpracujemy także z klinikami przeszczepu włosów. Kierujemy tam Pacjentów, którzy włosy utracili już dawno i nie mają aktywnych mieszków włosowych. Jest to wtedy jedyna metoda do przywrócenia gęstej fryzury.

Leczenie – usługi

• Diagnozowanie chorób włosów i skóry głowy
  • Leczenie wypadania włosów
  • Leczenie łysienia